Pemanfaatan Platform Shopee Dalam Meningkatkan UMKM Di Desa Air Putih

  • Desti Rupita Sari Universitas Dehasen Bengkulu
  • Cindy Aprilia Universitas Dehasen Bengkulu
  • Resti Ulandari Universitas Dehasen Bengkulu
  • M. Ikhawan Mahmudi Universitas Dehasen Bengkulu
  • Yudi Irawan Abi Universitas Dehasen Bengkulu
Keywords: Strategy, MSME, Digital Marketing

Abstract

The  use  of  the  shopee  platfrom  in  improving  MSME  in  Air  Putih  village  aims  to  provide  understanding  to  the  community  regarding  the  benefits  of  the  Shopee  application  and  is  expected  to  encourage  or  advance  MSME  in  Air  Putih  village,  Margasakti  Sebelat  Sub-district,  North  Bengkulu  District..

Downloads

Download data is not yet available.

References

Https://help.shopee.co.id/
Https://seller.co.id/
Esty Wulandari,Yun Fitriano(2024). Pengembangan strategi Pemasaran Digital pada UMKM Jajanin Pangsit untuk Meningkatkan Daya Saing.Jurnal PKM Manajemen.
Published
2024-10-05
How to Cite
Sari, D., Aprilia, C., Ulandari, R., Mahmudi, M., & Abi, Y. (2024). Pemanfaatan Platform Shopee Dalam Meningkatkan UMKM Di Desa Air Putih. Jurnal Gotong Royong, 1(2), 125-130. https://doi.org/10.37676/gotong royong.v1i2.6701
Section
Articles

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>